شئعیرلریم

بو بلاگدا هردن جیزما قارالادیغیم شئعیرلریمی یازماق ایسته ییرم.

شئعیرلریم

بو بلاگدا هردن جیزما قارالادیغیم شئعیرلریمی یازماق ایسته ییرم.

Bu gecə mən öləcəm

Bu gecə mən öləcəm, qalmıyacam sabaha

Belə hicran gecəsi görmiyəcəm bir daha

Səni bu gündən bəri tapşırıram allaha

Gün gələcək ğururun gözlərindən axacaq

Mənə bu etdiklərin sənə çoxa baxacaq

***

Sabahadək cücərər məzarımın baş daşı

Qal yaşa sən dünyada iblislərlə yanaşı

Nanəcibin önündə tökdüyün o göz yaşı

Məni məzarımda da yandıracaq yaxacaq

Mənə bu etdiklərin sənə çoxa baxacaq

***

Bu gecə mən ölürəm əlim qalır yaxanda

Diksinməsin gözlərin gözlərimə baxanda

Asi rühum səksənib bədənimdən çıxanda

Bir tufan qopacaqdır, bir ildırım çaxacaq

Mənə bu etdiklərin sənə çoxa baxacaq

***

Nə müddətdir ürəyim əlində zindan çəkir

Zəli kimi bu sevgi damarımdan qan çəkir

Demirsən ki bu yazıq neçə ildir can çəkir

Sanırsanmı döşünə biri medal taxacaq

Mənə bu etdiklərin sənə çoxa baxacaq

"Rüstəm Fərzanə"

نظرات 1 + ارسال نظر
خاطیره جمعه 24 مهر 1394 ساعت 15:33

سلاملار سئوگیلی یولداش
چوخ سئویندیم گلیشیز اوچون چوخداندیر ادبیییات دونیاسیندان اوزاقلاشمیشام خوصوصیله وئب دونیاسیندان.آداخلاندیغیمدان سونرا بوگون تصادوفی وئبه گلدیم ایجتیماعی شبکه لرله سئویندیریجی دیر وئبلرین هله ده داواملانماسی و...چوخ داریخمیشدیم هامیزی .هامینیزا اوغور دیله ییرم عزیز قلمداش
سایغیلاریملا

عزیز خاطیره خانیم خوش گلدینیز. فارسجا دئمیشلر: ازدواج شاعر مرگ شعر اوست. انشاللاه کی سیزین شعرینیز آخار اولاجاق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد